مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 09:012017-10-17بين الملل

موافقت ژاپن و آمریکا برای همکاری اقتصادی و دیپلماتیک بیشتر علیه کره شمالی


مقام های اقتصادی و دیپلماتیک آمریکا و ژاپن در دیدارهای جداگانه درباره افزایش فشارهای اقتصادی و دیپلماتیک بر کره شمالی برای حل تنش شبه جزیره کره گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، تارو آسو وزیر اقتصاد ژاپن گفت با استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا توافق کردند همکاری های دو کشور برای تحریم های کره شمالی را بیشتر کنند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، گفت وگوهای آسو و منوچین در توکیو درباره کره شمالی در حاشیه مذاکرات اقتصادی توکیو و واشنگتن انجام گرفت.

همچنین خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت، جان سالیوان معاون وزیر خارجه آمریکا در دیدار با شینسوکه سوگیاما همتای ژاپنی خود درباره حل تنش های شبه جزیره کره و برنامه اتمی کره شمالی صحبت کردند.

معاون وزیر خارجه آمریکا گفت در صورتی که روش دیپلماتیک برای مقابله با کره شمالی شکست بخورد، واشنگتن، توکیو، سئول و دیگر کشورها باید آمادگی روش دیگری را داشته باشند.

سوگیاما بار دیگر حمایت ژاپن از سیاست دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا را از اینکه همه گزینه ها روی میز است، تکرار و تاکید کرد برای حل مساله کره شمالی نیاز به راه حل دیپلماتیک از طریق همکاری با روسیه و چین وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت ژاپن و آمریکا برای همکاری اقتصادی و دیپلماتیک بیشتر علیه کره شمالی

موافقت ژاپن و آمریکا برای همکاری اقتصادی و دیپلماتیک بیشتر علیه کره شمالی