مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1396 ساعت 12:402017-10-20سياسي

سیدعلی خمینی : مرگ بر آمریکا، آرزوی مرگ برای خوی استکباری است


نوه امام خمینی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ گفت: این گاف سیاسی جز اینکه آمریکا را در دنیا منزوی کرد و جز اینکه ملت ایران را بیش از پیش با هم متحد کرد چه ثمره ای برای آمریکا داشت؟ - سیدعلی خمینی : مرگ بر آمریکا، آرزوی مرگ برای خوی استکباری است نوه امام خمینی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ گفت: این گاف سیاسی جز اینکه آمریکا را در دنیا منزوی کرد و جز اینکه ملت ایران را بیش از پیش با هم متحد کرد چه ثمره ای برای آمریکا داشت؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی که امروز در پیش از خطبه های نمازجمعه تهران به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت آیت الله حاج آقا مصطفی خمینی سخن می گفت، با بیان اینکه این هفته چهلم سالگرد مرحوم آیت الله حاج آقا مصطفی خمینی را در پیش داریم، افزود: از من خواسته شد تا در این تریبون مقدس مصدع نمازگزاران بزرگوار شوم.

قبل از اینکه چند کلامی را پیرامون موضوع سخن بگوییم جا دارد همه با هم برای شادی روح امام و یادگاران امام و همه شهدای بزرگوار انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم فاتحه ای را قرائت کنیم.

وی با بیان اینکه در مورد شهادت حاج آقا مصطفی خمینی چند نکته به نظر من دارای اهمیت است، خاطرنشان کرد: نکته اول در مورد اصل شهادت حاج آقا مصطفی است که در هاله ای از ابهام قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدعلی خمینی : مرگ بر آمریکا، آرزوی مرگ برای خوی استکباری است

سیدعلی خمینی : مرگ بر آمریکا، آرزوی مرگ برای خوی استکباری است