مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1396 ساعت 14:552017-10-20سياسي

راه ایجاد تغییرات، دفاع از دوچرخه سواری بانوان نیست


برخی از مسئولان به دنبال ایجاد تغییر هستند، آن هم تغییر در خط قرمزها، مردم مشکلات اقتصادی فراوان دارند، اگر به دنبال تغییر هستید در رفع مشکلات اقتصادی مردم تغییر ایجاد کنید نه در اسباب کنسرت و موسیقی حرام.

- راهش دفاع از دوچرخه سواری دختران نیست که بگویید این موضوع مشکل قانونی ندارند که البته هم مشکل شرعی و هم مشکل قانونی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: عقل تولید تقوا می کند و رعایت تقوا، عقل را تقویت می کند، این دو روی هم تاثیر متقابل دارند، اما کیفیت تاثیر متفاوت است.

وی افزود: کسانی که عقل خالص دارند، عقلشان تولید تقوا می کند و اگر عقل نباشد قطعا تقوا رعایت نمی شود.

اما پس از اینکه تقوا را پیدا کردیم، رعایت تقوا باعث ازدیاد عقل می شود این رابطه مشابه رابطه ایمان و عمل صالح است که در قرآن کریم به آن اشاره شده است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم پیرامون ایمان و عمل صالح، ادامه داد: ایمان به خدا، عمل صالح را ایجاد می کند و پس از آن همین عمل صالح، ایمان را تقویت خواهد کرد.

آیت الله مهدوی اضافه کرد: مومن در اثر رعایت تقوا و عمل صالح، دارای تیزبینی خاص و بصیرت خواهد شد و آینده نگر می شود و فریب نمی خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ایجاد تغییرات، دفاع از دوچرخه سواری بانوان نیست

راه ایجاد تغییرات، دفاع از دوچرخه سواری بانوان نیست