مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 12:002017-10-23فرهنگي

حالا نوبت «گربه روی شیروانی داغ» است


ایوب آقاخانی که پس از سال ها در تلاش برای اجرای نمایش «گربه روی شیروانی داغ» است، از آخرین سه گانه اش و تجربه ای که رضایت خانواده شهید جهان آرا را به همراه داشت، - ایوب آقاخانی که پس از سال ها در تلاش برای اجرای نمایش گربه روی شیروانی داغ است، از آخرین سه گانه اش و تجربه ای که رضایت خانواده شهید جهان آرا را به همراه داشت، سخن گفت.

این نویسنده و کارگردان تئاتر به تازگی نمایش هفت عصر هفتم پاییز را با نگاهی به زندگی شهید محمد جهان آرا در مجموعه تئاترشهر به صحنه برد؛ نمایشی که ابتدا قرار بود با بازیگرانی همچون کامبیز دیرباز و نگار فروزنده اجرا شود، اما پس از تغییراتی که به نظر می رسید در نمایشنامه ایجاد شده با رحیم نوروزی و لیلا بلوکات به صحنه رفت.

آقاخانی که نمایش اش در زمان اجرا با استقبال خوب مخاطبان همراه بود و در شب های اجرا میزبان تماشاگران و مقاماتی از حوزه های مختلف هنری، فرهنگی و سیاسی بود، درباره اینکه آیا قصد دارد باز هم به اجرای نمایش هایی از حوزه دفاع مقدس بپردازد؟ در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: هفت عصر هفتم پاییز آخرین اثر از سه گانه ای بود که با محوریت یکی از قهرمانان جنگ اجرا شد و الان دو نمایش در برنامه ام هست که یکی از آن ها را سال های زیادی است به دنبال اجرایش هستم و الان در 42 سالگی فکر می کنم دیگر وقت رسیدن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حالا نوبت «گربه روی شیروانی داغ» است

حالا نوبت «گربه روی شیروانی داغ» است