مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 15:402017-10-23اجتماعي

مهدهای کودک صرفاً مراکز آموزشی نیستند


مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به نقش مهدهای کودک در ارتقای اخلاق اجتماعی، گفت: مهدهای کودک صرفا مراکز آموزشی نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جلیل عفتی با بیان این که کودکان باید در مهدها پرورش یافته و سپس وارد مجموعه آموزشی شوند، اظهارکرد: در واقع اهمیت مهدهای کودک به مراتب از سایر مقاطع حتی از دانشگاه ها بالاتر است .

وی افزود: امروز بچه های ما از بهترین دانشگاه ها فارغ التحصیل می شوند در حالی که مهارت های زندگی را بلد نیستند و در اصل بچه ها اصول ارتباطی را یاد نگرفته و این ها زمینه پرورش آن ها در مهدهای کودک است.

مدیرکل بهزیستی استان یزد در ادامه فعالیت مهدهای کودک با آموزش و نظام آموزشی را دو مبحث جدا از هم دانست و گفت: ما حق نداریم مبحث آموزش را به گروه سنی زیر شش سال وارد کنیم و این ظلم به کودکان و اجحاف در حق آنهاست .

عفتی با بیان این که برداشت امروز نتیجه کاشی گذشته است، تصریح کرد: هر کشوری بخواهد آینده رو به رشد و تضمین شده ای داشته باشد و از سطح توسعه و رفاه بالاتری برخوردار شود باید در حوزه کودک سرمایه گذاری کند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت دوران کودکی بیان کرد: همه ما کودکان، تربیت یافته ها و رشد یافته های زمان خود هستیم و اگر نقصی داریم ثمره کوتاهی های آن زمان است و اگر نقطه مثبتی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدهای کودک صرفاً مراکز آموزشی نیستند

مهدهای کودک صرفاً مراکز آموزشی نیستند