مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 11:502017-10-24سياسي

بیان واقع‎گرابانه عوارض مصرف ماده مخدر گل به جوانان


معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری همدان توصیه کرد: عوارض مصرف ماده مخدر گُل، واقع گرایانه به جوانان گفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر ناظری پور سه شنبه 2 آبان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان، اظهار کرد: برخی برای اینکه جوانان به دام اعتیاد گل نیفتند آنها را می ترسانند و می گویند با یک بار مصرف این ماده مخدر هم فرد معتاد می شود.

وی افزود: متأسفانه برخی جوانان هم بر اساس کنجکاوی یا هر احساس دیگری اقدام به مصرف این ماده مخدر می کنند و می بینند چیزی نمی شود بنابراین تصور می کنند صحبت ها درباره اثرات سوء این نوع ماده دروغ است.

ناظری پور با بیان اینکه باید گفته شود اعتیاد به مرور فرد را مبتلا می کند، خاطرنشان کرد: نگرانی شدید در زمینه ماده مخدر گُل داریم به طوریکه مصرف این گیاه پدیده جدیدی است که در همدان در حال رخ دادن است.

وی با بیان اینکه در دهه 80 بذر گیاه گل به ایران آمد و شخصی با اسم مستعار آرتا آن را پخش کرد، گفت: کشت این گیاه برای نخستین بار در اطراف تهران با بی توجهی مواجه شد اما پس از چند سال به بازار تهران و سایر استان ها ورود یافت.

ناظری پور افزود: متأسفانه مردم تصور کردند این گیاه در مقایسه با مصرف شیشه، حشیش و تریاک عوارضی ندارد بنابراین به سمتش گرایش یافتند گرچه هنوز پژوهش های زیادی درباره آن صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان واقع‎گرابانه عوارض مصرف ماده مخدر گل به جوانان

بیان واقع‎گرابانه عوارض مصرف ماده مخدر گل به جوانان