مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 13:202017-10-24سياسي

آب به آسیاب ترامپ نریزید


ترامپ علاوه بر مسأله برجام ادعاهای واهی نیز نسبت به مسائل داخلی ایران دارد.

حال در چنین شرایطی اگر جریان هایی در داخل کشور نیز به بهانه انتقاد، - در مسیر تخریب یکدیگر برآیند و به خصوص دولت را - که این روزها در مصاف دیپلماتیک با طرف های خارجی است - مستقیم یا به تلویح متهم به صفت های نادرست کنند، بدون تردید در جهت خدمت به مردم و منافع ملی گام برنداشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا باهنر، دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در سرمقاله روزنامه ایران نوشت: سخنان نسنجیده رییس جمهوری آمریکا علیه ایران و برجام نه تنها با واکنش های منفی در ایران که با اعتراض محافل و شخصیت های داخل آمریکا و اکثر قریب به اتفاق رهبران جهانی روبه رو شده است.

در این میان تنها رژیم صهیونیستی و تعداد انگشت شماری از سران کشورهای حاشیه خلیج فارس از ادعاهای بی اساس ترامپ استقبال کرده اند.

واکنش های داخلی به اظهارات تند و بی اساس مستأجر کاخ سفید، نمودی از وحدت در ایران را به رخ کشید و نشان داد که ایرانیان بر سر منافع ملی خود با کسی شوخی ندارند و اختلاف سلیقه ها و تفاوت دیدگاه ها در مدیریت کشور بهانه قربانی کردن منافع ملی نیست.

اگر چه توافق هسته ای وحی منزل نیست و حتماً انتقاداتی بر آن هم ممکن است وارد باشد کمااین که در دو، سه سال گذشته هم کارشناسان و چهره های سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب به آسیاب ترامپ نریزید

آب به آسیاب ترامپ نریزید