مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 19:362017-10-24اجتماعي

در راستای اقتصاد مقاومتی همسر یک جانباز برای 25 نفر اشتغال زایی کرد


یک زن همسر جانباز اعصاب و روان با تاسیس خیریه ای برای 25 زن سرپرست خانوار اشتغال ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اقتصاد مقاومتی به سبک عمو حسن و خانم فرمانده خوش نظر عنوان گزارشی از ایجاد اشتغال برای 25 زن سرپرست خانوار توسط همسر یک جانباز اعصاب و روان است.

زهرا خوش نظر سال هاست که با کمک و یاری همسر جانبازش عمو حسن خیریه ای تاسیس کرده و چند سالی هم هست که برای تعداد زیادی از خانم های خانه دار اشتغالزایی کرده است.

روزگاری شهرت خوش نظرها محدود به شهرری بود، اما حالا در ایران کمتر کسی را می توان پیدا کرد که عمو حسن خوش نظر و همسر فداکار و نستوه اش را نشناسد.

این جانباز اعصاب و روان و همسر مهربانش اگرچه بارها و بارها به همه زوج های ایرانی درس عشق و وفاداری و انسانیت داده اند، اما این تنها بُعد درخشان زندگی آن ها نیست.

زهرا خوش نظر سال هاست که با کمک و یاری عمو حسن خیریه ای تاسیس کرده و چند سالی هم هست که برای تعداد زیادی از خانم های خانه دار اشتغالزایی کرده است.

اشتغال زایی همسر یک جانباز برای زنان زهرا خوش نظر در این باره می گوید: از سال 1380 فرمانده واحد خواهران پایگاه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در شهر ری هستم.

تقریبا از 10 سال قبل خیریه را با کمک بچه های بسیج تاسیس کردیم و به تهیه جهیزیه، توزیع سبد کالا، تهیه لوازم التحریر و تامین لباس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در راستای اقتصاد مقاومتی همسر یک جانباز برای 25 نفر اشتغال زایی کرد

در راستای اقتصاد مقاومتی همسر یک جانباز برای 25 نفر اشتغال زایی کرد