مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1396 ساعت 10:062017-10-25بين الملل

معاون سابق حقوقی رییس جمهور: هر الحاقیه ای به کلیت برجام آسیب می رساند


برجام در مورد فعالیت های هسته ای ایران است و حتی در مقدمه برجام به وضوح نوشته شده که از یک طرف اعتمادسازی و شفاف سازی جمهوری اسلامی ایران است و از طرف دیگر ایران می تواند به حق انکار ناپذیر هسته ای خود برای مقاصد صلح آمیز هسته ای دسترسی پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، یکی از نکات قابل توجه بعد از واگذاری برجام به کنگره از طرف ترامپ، واکنش طرف های اروپایی توافق هسته ای بود که به گمان عده ای اما و اگرهایی را بین این متعهدان سنتی به وجود آورد.

این تحلیل ها در حالی است که تروییکای اروپا اگرچه درخصوص پایبندی به برجام صدایی متفاوت از آمریکا دارد، ولی تاکنون درخصوص برنامه موشکی و فعالیت های منطقه ای ایران، صدایی واحد از آمریکا و اروپا شنیده شده است.

برای واکاوی امکان و امتناع الحاقیه به برجام و مذاکره پیرامون تسلیحات دفاعی و امنیتی سراغ بانوی حقوقدان و معاون حقوقی رییس جمهور در دولت یازدهم رفته ایم.

الهام امین زاده که سمت دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی را هم در پیشینه خود دارد و به عنوان یکی از گزینه های محتمل وزارت علوم نیز پیش از این مطرح می شد، در حال حاضر سنگر دانشگاه را حفظ کرده و به عنوان هیات علمی دانشگاه تهران مشغول فعالیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سابق حقوقی رییس جمهور: هر الحاقیه ای به کلیت برجام آسیب می رساند

معاون سابق حقوقی رییس جمهور: هر الحاقیه ای به کلیت برجام آسیب می رساند