مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1396 ساعت 14:052017-10-25سياسي

اعضای کابینه یازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه سوم آبان) هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مشروح گفت وگوهای علی عسگری رییس سازمان و صدا و سیما، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور، ستار محمودی سرپرست وزارت نیرو، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش با خبرنگاران را می توانید در لینک های زیر دنبال کنید.

نجفی ممنوع التصویر نیست" علی عسگری رییس سازمان و صدا و سیما ممنوع التصویری شهردار تهران را تکذیب کرد.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا، مبنی بر اینکه آیا محمدعلی نجفی شهردار تهران ممنوع التصویر شده است، با رد این موضوع گفت: نه؛ برای چه ایشان باید ممنوع التصویر باشند؟ شرایط وزرای پیشنهادی علوم و نیرو در مجلس بسیار مثبت ارزیابی می شود" حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: شرایط مجلس نسبت به دو وزیر پیشنهادی علوم و نیرو بسیار مثبت ارزیابی می شود و پیش بینی شده است که در روز رسیدگی به صلاحیتشان شاهد یکی دیگر از جلوه های همکاری و همراهی میان دولت و مجلس باشیم.

وی با اشاره به ارزیابی اش از فضای مجلس برای بررسی صلاحیت دو وزیر پیشنهادی نیرو و علوم در پارلمان اظهار کرد: بررسی صلاحیت این دو وزیر روز یکشنبه آغاز می شود و از روز معرفی آنان تا روز رسیدگی به صلاحیتشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه یازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه یازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟