مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1396 ساعت 09:462017-10-28بين الملل

القدس العربی: مواضع آمریکا علیه اسد صرفا درچارچوب مناقشه با ایران و روسیه است


روزنامه القدس العربی چاپ لندن اظهارات اخیر تیلرسون درباره نزدیک شدن به پایان اسد را لفاظی های تکراری آمریکا و صرفا در چارچوب مناقشه با روسیه و ایران توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی چاپ لندن در یادداشتی با عنوان اظهارات تیلرسون درباره پایان اسد درگرو تضعیف روسیه و ایران است ، نوشت که آمریکا در برهه اخیر برای مقابله با نفوذ روز افزون روسیه و ایران در سوریه و نه برای پایان دادن واقعی به نظام اسد تلاش می کند.

در این یادداشت آمده است: رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا پنجشنبه گذشته اظهارات قابل توجهی درباره نزدیکی پایان عمر حکومت اسد در سوریه بیان کرد و حرف های آمریکا و اروپا را که طی شش سال گذشته بیان نمود تکرارکرد که خاندان اسد در آینده سوریه جایگاهی ندارد.

به نوشته القدس العربی تیلرسون این اظهارات را پس از دیدار با استفان دی میستورا، فرستاده ویژه سازمان ملل و در چارچوب واکنش به خبر دی میستورا مبنی بر برگزاری مذاکرات ژنو بین مخالفان و دولت سوریه در 28 نوامبر بیان داشت اما معنای اظهارات وزیر خارجه آمریکا می تواند فراتر از اوضاع سوریه را شامل شود و روند اوضاع سیاسی و نظامی در منطقه و جهان هم دربرگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

القدس العربی: مواضع آمریکا علیه اسد صرفا درچارچوب مناقشه با ایران و روسیه است

القدس العربی: مواضع آمریکا علیه اسد صرفا درچارچوب مناقشه با ایران و روسیه است