مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1396 ساعت 10:402017-10-28ورزشي

حضور مربی کره ای تیروکمان تا المپیک 2020/ راه اندازی لیگ برتر پایه


به دنبال راه اندازی رقابت های لیگ برتر تیروکمان در رده سنی پایه هستیم تا بتوانیم در تمام رده های سنی لیگ باکیفیتی داشته باشیم.

- رییس فدراسیون تیروکمان گفت: به دنبال راه اندازی رقابت های لیگ برتر تیروکمان در رده سنی پایه هستیم تا بتوانیم در تمام رده های سنی لیگ باکیفیتی داشته باشیم.

محمدعلی شجاعی در گفت وگو با ایسنا، پس از پایان پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر خارج از سالن تیروکمان اظهار کرد: از سال 92 که لیگ را به شکل واقعی راه اندازی کردیم تا به امروز که پنجمین دوره لیگ برتر خارج از سالن در رشته های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در حال برگزاری است، توانستیم شرایطی ایجاد کنیم تا لیگ تیروکمان همانند سایر رشته ها به معنای واقعی و به صورت رفت و برگشت برگزار شود.

در حالی که پیش از این لیگ به صورت غیرمتمرکز بود و به صورت رقابتی و باشگاهی برگزار نمی شد.

وی گفت: همزمان با برگزاری رقابت های لیگ برتر خارج از سالن در سال 93، یک سال بعد لیگ داخل سالن را راه اندازی کردیم و تعداد تیم ها را از 3 یا 4 تیم، به 34 تیم در بخش ریکرو و کامپوند زنان و مردان افزایش دادیم.

به هر صورت امروز از برگزاری رقابت های لیگ برتر راضی هستم و یقین دارم اگر لیگ با همین روند ادامه داشته باشد، طی یکی دو سال آینده شاهد لیگی پویا و باکیفیت در تیروکمان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مربی کره ای تیروکمان تا المپیک 2020/ راه اندازی لیگ برتر پایه

حضور مربی کره ای تیروکمان تا المپیک 2020/ راه اندازی لیگ برتر پایه