مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1396 ساعت 15:552017-10-28سياسي

حفاظت از فسیل های کشف شده را جدی بگیریم


عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان اظهار کرد: حفاظت از فسیل های کشف شده، مهم ترین نکته ای است که باید به آن توجه داشت.

- نصرالله عباسی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه بالغ بر 10 سال است که انجمن فسیل شناسی تشکیل شده است، گفت: با تلاش اساتید و فرهیختگان این حوزه هر ساله سعی شده است که همایش های سالانه برگزار می شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته این انجمن عضو انجمن دیرینه شناسی جهانی شد و با توجه به اینکه این انجمن جهانی ماه اکتبر را یک روز را به عنوان روز ملی فسیل انتخاب شد تا اهمیت فسیل را به معرض توجه جهانیان قرار داد.

عضو هیئت انجمن دیرینه شناسی کشور افزود: این تاریخ در ایران 3 آبان ماه مصادف با 25 اکتبر به عنوان روز ملی فسیل در ایران درنظر گرفته شد تا به صورت های مختلف این موضوع مورد اهمیت مردم و جامعه علمی قرار گیرد.

عباسی گفت: با توجه به اینکه زمان اعلام این روز به عنوان روز ملی فسیل با این روز فاصله کمی داشت تمام سعی ما بر این بود که روی این قضیه مانور بیشتری بدهیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: دانش آموزان در این زمینه معمولا علاقه مندی های خاصی دارند و این موضوع همواره علاقه مندان خاص خود را دارد و با توجه به اینکه فسیل مربوط به حیات گذشته زمین است همواره علاقه مندان خاص خود را جذب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از فسیل های کشف شده را جدی بگیریم

حفاظت از فسیل های کشف شده را جدی بگیریم