مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1396 ساعت 09:152017-10-29ورزشي

بدهی صدمیلیون تومانی فدراسیون تیروکمان به یک مربی


مربی پیشین تیم ملی کامپوند با اشاره به بدهی صدمیلیون تومانی فدراسیون تیروکمان به او گفت: از سال 94 تا فروردین 95 که هدایت تیم ملی را برعهده داشتم، - بعد از گذشت 2 سال فدراسیون هنوز هیچ حقوق و پاداشی به من پرداخت نکرده و نزدیک به صدمیلیون تومان از فدراسیون طلب دارم.

مجید احمدی در گفت وگو با ایسنا، افزود: با وجود این که از زمان مربیگری من در فدراسیون تیروکمان مدت 2 سال سپری می شود و در سالهای 94 و 95 افتخارات زیادی را از جمله نایب قهرمانی کامپوند مردان در جام جهانی شانگهای چین، قهرمانی تیم کامپوند در مسابقات قهرمانی جهانی دانمارک، نایب قهرمانی انفرادی و میکس تیم مردان در جام جهانی لهستان، نایب قهرمانی میکس و برنز انفرادی و تیمی مردان در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند، مدال برنز انفرادی مردان در مسابقات قهرمانی جهان داخل سالن ترکیه و .

را در پرونده کاری خود دارم، متاسفانه به جز مبلغ 12 میلیون تومانی که در 6 ماه سال 94 از فدراسیون دریافت کردم، نزدیک به صدمیلیون تومان بابت پاداش و حقوقم از فدراسیون طلب دارم که هنوز پرداخت نشده است.

وی گفت: در مراسم تجلیل از قهرمانان در سال 95، کمیته ملی المپیک 15 سکه به خاطر عملکرد موفقی که در رشته کامپوند داشتم به فدراسیون تیروکمان پرداخته کرده بود که تا به الان نه سکه ها به دستم رسیده است و نه فدراسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی صدمیلیون تومانی فدراسیون تیروکمان به یک مربی

بدهی صدمیلیون تومانی فدراسیون تیروکمان به یک مربی