مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1396 ساعت 09:152017-10-29اقتصادي

افزایش 6 درصدی کشته ها ناشی از تصادفات در سیستان و بلوچستان


مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در جلسه شورای ترافیک استان گفت: در6 ماهه ابتدایی سال گذشته تعداد کشته های ناشی از تصادفات در جاده های استان 289 نفر بوده است که این آمار در مدت مشابه امسال به 295 نفر رسیده که افزایش 6 درصدی را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- مسعود مالکی افزود: در سالجاری جهت رفع نقاط حادثه خیز در حوزه شمال استان 38 نقطه و در حوزه جنوب 14نقطه شناسایی شد که تاپایان امسال 50درصد از این نقاط تغییر هندسی پیدا خواهند کرد.

وی در ادامه به تامین اعتبار برای طرح های سالم سازی دریا در استان اشاره کرد و گفت: وجود طرح های سالم سازی در این مناطق باعث آرامش خیال مسافران و مردم منطقه در استفاده از پدیده خدادی دریا می شود.

مالکی در ادامه از ایجاد پایگاه های آتش نشانی در محور های خاش ایرانشهر و خاش زاهدان خبر داد و گفت: وجود این پایگاه ها برای این مناطق از استان که اکثر تصادفات در این دو مسیر اتفاق می افتد، لازم و ضروری است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان به نقاط مه خیز استان نیز اشاره کرد و افزود: وجود علائم راهنمای و رانندگی و علائم هشدار دهنده در این مناطق به علت کاهش دید لازم و ضروری است که با هماهنگی با مدیر کل توزیع برق استان مقرر شد هر زمانی که در این مسیر ها مه گرفتگی اتفاق افتاد، چراغ ها در طول جاده روشن باشند تا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 6 درصدی کشته ها ناشی از تصادفات در سیستان و بلوچستان

افزایش 6 درصدی کشته ها ناشی از تصادفات در سیستان و بلوچستان