مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1396 ساعت 11:162017-10-29فرهنگي

اجرای ویژه سیاوش در آتش در پردیس تئاتر تهران برگزار می شود


اجرای ویژه سیاوش در آتش به کارگردانی مجید علم بیگی در پردیس تئاتر تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر فارس، اجرای ویژه نمایش شاهنامه ای سیاوش در آتش، به کارگردانی مجید علم بیگی با همکاری بنیادفردوسی و خیریه مهرآفرین سپاس برگزار می شود.

در این اجرا چهارشنبه، 10 آبان اعضای بنیاد فردوسی نیز حضور خواهند داشت.

نمایش سیاوش در آتش با نگاهی نوین به داستانی مشهور از شاهنامه فردوسی تلاش می کند آموزه های اخلاقی این گنجینه ملی را در قالب هنر نمایشی ایرانی به شیفتگان فرهنگ پیشکش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، نمایش سیاوش در آتش همه روزه در آبان ماه 1396 به استثنای روزهای شنبه در تالار زنده یاد داود رشیدی پردیس تئاتر تهران به نشانی تهران، بزرگراه امام علی، بزرگراه محلاتی شرق، خیابان شاه آبادی جنوبی، پس از میدان مالک اشتر، خیابان بقایی، پشت فرهنگسرای خاوران از ساعت 19:30 به نمایش گذاشته می شود که بخشی از درآمد فروش آن با همکاری خیریه مهرآفرین سپاس، صرف فعالیت های نیکوکارانه و خیرخواهانه خواهد شد.

عوامل نمایش شاهنامه ای سیاوش در آتش عبارت اند از: نویسنده: مهدی میرباقری، کارگردان: مجید علم بیگی طراح حرکت های نمایشی: داود اسدالهی، بازیگران: مجید علم بیگی، مریم عسگری، احمد داودی، حسن قدیمی، محمدرضا چاپاریان، بهمن روزبهانی و مریم رادپور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ویژه سیاوش در آتش در پردیس تئاتر تهران برگزار می شود

اجرای ویژه سیاوش در آتش در پردیس تئاتر تهران برگزار می شود