مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1396 ساعت 11:202017-10-29سياسي

دهمرده: «غلامی» به بهره گیری از ظرفیت های تشکل های دانشجویی معتقد است


نماینده زابل توسعه تشکل های دانشجویی و صنفی و بهره گیری از ظرفیت های آنان را از جمله برنامه های وزیر پیشنهادی علوم عنوان کرد.

- دهمرده: غلامی به بهره گیری از ظرفیت های تشکل های دانشجویی معتقد است نماینده زابل توسعه تشکل های دانشجویی و صنفی و بهره گیری از ظرفیت های آنان را از جمله برنامه های وزیر پیشنهادی علوم عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب الله دهمرده به عنوان موافق وزیر پیشنهادی علوم در جلسه علنی امروز (یکشنبه) با اشاره به ویژگی های برنامه غلامی گفت: حمایت از کارآفرینی در دانشگاه ها با توجه به بیکاری دانشگاهیان، حمایت از زیرساخت مناطق محروم، ارتباط بین دانشگاه و صنعت، پذیرش دانشجو خارجی، تبدیل به علم به فناوری و تقویت پارک های علم و فناوری جهت تجاری سازی از جمله برنامه های علمی آقای غلامی است.

به گفته وی انتقال دانش فنی و توسعه شرکت های دانش بنیان، ارتقای کیفی آموزش و تاکید بر افزایش مهارت های آموزشی دانش آموختگان، بازنگری در ساختارهای راهبردی وزارت علوم در حوزه تصدی گری و اهتمام ویژه برای سیاست گذاری برنامه ریزی و نظارت، التزام بخشی به سیاست گذاری علمی، به کارگیری افراد توانمند، شایسته و لایق در مدیریت کلان و عدم سیاسی کاری در تصمیم گیری ها از دیگر برنامه های آقای غلامی به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمرده: «غلامی» به بهره گیری از ظرفیت های تشکل های دانشجویی معتقد است

دهمرده: «غلامی» به بهره گیری از ظرفیت های تشکل های دانشجویی معتقد است