مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1396 ساعت 12:552017-10-29ورزشي

دردسر پرونده مربی آلمانی برای استقلال؛


باشگاه استقلال نام میشاییل هنکه را در فهرست طلبکاران خود به فیفا اعلام نکرده و این مساله می تواند تبعات سنگینی در عرصه بین المللی برای باشگاه استقلال داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، فیفا مدتی است که نسبت به پرونده های متعدد باشگاه های ایرانی و شکایت های متعدد از باشگاه های کشورمان حساس شده و در آخرین مرتبه از باشگا های ایرانی خواسته بود فهرست وضعیت بدهی های خارجی خود را به فدراسیون بین المللی فوتبال اعلام کند.

فیفا از باشگاه های ایرانی خواسته بود درمورد طلبکارانی که رای انضباطی گرفته اند و همچنین طلبکارانی که هنوز به مرحله شکایت و گرفتن رای نرسیده اند را به آنها اعلام کند.

باشگاه استقلال هم چنین اقدامی را انجام داده است اما ظاهرا مسئولان باشگاه استقلال نام یک طلبکار را به دلیل فراموشی در فهرست طلباکاران خارجی خود قرار نداده اند و این فرد میشاییل هنکه مربی آلمانی اسبق استقلال بوده است.

فیفا پس از تطابق پرونده ها با فهرست طلبکاران متوجه می شود که باشگاه استقلال نام میشاییل هنکه را از قلم انداخته و به همین دلیل به باشگاه استقلال بیان کرده در اعلام اسامی طلبکاران صداقت لازم را نداشته است.

گفته می شود که به دلیل همین اتفاق پرونده باشگاه استقلال به کمیته انضباطی فیفا خواهد رفت تا این کمیته درمورد باشگاه استقلال تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسر پرونده مربی آلمانی برای استقلال؛

دردسر پرونده مربی آلمانی برای استقلال؛