مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1396 ساعت 09:002017-10-30سياسي

راهکار ابطال پروانه اشتغال مهندسان متوفی


لازم است سیستم یکپارچه اطلاعاتی پیاده سازی شود که بتوان ضمن شناسایی دارندگان پروانه اشتغال و رصد وضعیت آنها نسبت به ابطال پروانه اشتغال مهندسان متوفی یا متخلف اقدام و از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری کرد.

- یک کارشناس حقوق کسب وکار گفت: لازم است سیستم یکپارچه اطلاعاتی پیاده سازی شود که بتوان ضمن شناسایی دارندگان پروانه اشتغال و رصد وضعیت آنها نسبت به ابطال پروانه اشتغال مهندسان متوفی یا متخلف اقدام و از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری کرد.

مصطفی خلیلی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بحث پیرامون امضای مهندسان مرتبط با ساخت و ساز در حوزه مسکن یکی از مباحثی است که امروزه حائز اهمیت فراوان است چرا که عدم دقت در این زمینه و مسامحه نسبت به آن تبعات جبران ناپذیری را در بازه زمانی کوتاه مدت و بلندمدت برای جامعه به همراه خواهد داشت.

وی افزود: در خصوص امضا تعریف دقیقی ارائه نشده اما اجمالا می توان گفت امضا در بردارنده نوشتار یا علائمی است که مختص به هر فرد بوده و حتی در موارد مشابه نیز قابلیت تشخیص را داشته باشد.

از نظر ابعاد حقوقی امضا نیز می توان به مواردی همچون متعهد شدن فرد امضا کننده در قبال مندرجات یا مفاد اسنادی اشاره کرد که وی مبادرت به امضای آنها می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار ابطال پروانه اشتغال مهندسان متوفی

راهکار ابطال پروانه اشتغال مهندسان متوفی