مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1396 ساعت 10:362017-10-31دانش

فرهادی: رتبه اول در منطقه را از نظر پایگاه های علمی داریم


ما رتبه اول شتاب علمی دنیا را داشتیم با وجود اینکه گفته می شد شتاب ما کند شده تولیدات مقالات علمی یک در صد برتر دنیا سه برابر شد.

- در منطقه از نظر پایگاه های علمی رتبه اول را داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه "، محمد فرهادی وزیر سابق علوم در مراسم تکریم خود در وزارت علوم گفت: خوشحالیم که تکلیف وزارت علوم روشن شد تا بیش از این بی ثباتی نسبی در آموزش عالی نباشد، از روسای دانشگاه و سایر نهادها که همکاری خوبی با وزارت علوم داشتند تشکر می کنم.

وی افزود: ابتدای فعالیت بنده چالش ها و بی ثباتی بود به طوریکه 64 دانشگاه رییس نداشت و دانشگاه های برتر و مادر هم جزء این دانشگاه ها بودند.

فرهادی گفت: داستان های مربوط به بورسیه ها هم بود که هنوز هم جریان دارد با اینکه کار تمام شده و هرکس می خواهد عضو هیات علمی باشد باید از مسیر جذب بگذرد و همه این را قبول دارند، در گذشته صد میلیارد درآمد ارزی کشور بوده بودجه دانشگاه ها بین 68 تا 72 درصد تخصیص داده می شد و دانشگاه ها بدهی میلیاردی داشتند.

وی گفت: دولت یازدهم توجه بیشتر و تخصیص بیشتری داشت که بعضا بالای صد در صد تخصیص ها داده شد و بدهی ها پاس شد، بدهی حدود هفتصد میلیاردی به شهرداری ها پاس شد، البته هنوز بودجه نسبت به ایده آل فاصله دارد ولی کارهای خوبی انجام شد و پیگیری های مستقیم معاون اول را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهادی: رتبه اول در منطقه را از نظر پایگاه های علمی داریم

فرهادی: رتبه اول در منطقه را از نظر پایگاه های علمی داریم