مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1396 ساعت 18:112017-10-31سياسي

استاندار قم تاکید کرد فراهم شدن بسترهای تحقق قانون دسترسی آزاد به اطلاعات


استاندار قم با تاکید بر ضرورت فراهم شدن بسترهای تحقق قانون دسترسی آزاد به اطلاعات گفت: امیدواریم با مشارکت دستگاه های ملی و استانی بتوانیم بسترهای تحقق کامل این قانون را فراهم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در این بازدید از نمایشگاه مطبوعات در مصاحبه با خبرنگاران رسانه های مختلف طی سخنانی به نقش رسانه در اعتلای فرهنگ و آگاهی بخشی در بین آحاد جامعه اشاره و اظهار کرد: دولت تدبیر و امید به جایگاه رسانه توجه خاص داشته است.

وی با اشاره به انتشار قانون دسترسی آزاد به اطلاعات با حمایت ویژه رییس جمهور افزود: امیدواریم با مشارکت دستگاه های ملی و استانی بتوانیم بسترهای تحقق کامل این قانون را فراهم کنیم.

استاندار قم راه اندازی سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات توسط دولت را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: استان قم نامه های مردمی واصله از طریق این سامانه را پاسخ داده است.

انتهای پیام/و http://fna.

ir/a21in3 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم تاکید کرد فراهم شدن بسترهای تحقق قانون دسترسی آزاد به اطلاعات

استاندار قم تاکید کرد فراهم شدن بسترهای تحقق قانون دسترسی آزاد به اطلاعات