مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1396 ساعت 12:212017-11-01سياسي

معاون وزیر ارشاد: اجازه بازی عناصر سیاسی در فرهنگ را نمی دهیم


معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه فرهنگ مهم تر از سیاست است، گفت: اجازه بازی عناصر سیاسی در فرهنگ را نخواهیم داد و هر کس دوست دارد کار سیاسی کند، - همان جا برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، سید هادی حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان برای وزارت فرهنگ مهم بود، اظهار کرد: بعضی گفتند چرا مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان، اصفهانی نباشد، این فرهنگ باید کنار برود چرا که ما همه ایرانی هستیم، استان هایی که فرهیختگانی دارند باید فضایی را ایجاد کنند که چرخه تبادل شکل بگیرد و فرصت تجربه اندوزی فراهم شود، سنت خوبی نیست که بر این مطلب تأکید کنیم.

ویبا بیان اینکه حضور حجت الاسلام انصاری در مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، مثل حضور حجت الاسلام ارزانی در این سمت است، افزود: از فرد شایسته ای استفاده کردیم که هم قدر فضلا و علما را بداند و هم قدر هنرمندان را و بتواند بین آن ها یک تعامل و هماهنگی برقرار کند.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه فرهنگ مهم تر از سیاست است، یادآور شد: اجازه بازی کردن عناصر سیاسی در فرهنگ را نخواهیم داد، هر کس دوست دارد کار سیاسی کند ، هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر ارشاد: اجازه بازی عناصر سیاسی در فرهنگ را نمی دهیم

معاون وزیر ارشاد: اجازه بازی عناصر سیاسی در فرهنگ را نمی دهیم