مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1396 ساعت 12:252017-11-01ورزشي

از جان کی روش و تیم ملی چه می خواهیم؟


امروز بحث اصلی رسانه ها آمادگی علیرضا علیپور و بازیکنان پارس جم جنوبی و دعوت از 7 بازیکن استقلال تیم یازدهم جدول است اما مگر کی روش از تیم انتهای جدولی برانکو که حقش بیشتر هم بود 9 بازیکن دعوت نمی کرد؟ کی روش تا چه زمانی باید خودش را به رسانه ها و کارشناسان ایرانی ثابت کند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی شادمانی در عصر ایران نوشت: اعلام فهرست جدیدی از تیم ملی دوباره همراه شده با انتقاداتی تقریبا گسترده از سرمربی تیم ملی؛ انتقاداتی از سوی رسانه های مختلف که اعتقاد دارند که به دلایل مختلفی باید تعدادی بازیکن به تیم ملی دعوت می شده اند و دعوت از چند بازیکن دیگر به درستی انجام نشده است.

روشی که رسانه ها در برابر فهرست تیم ملی انتخاب کرده اند، روش جدیدی نیست و فقط هم منوط به ایران نیست.

یعنی در همه رسانه های دنیا باب است که فهرست تیم ملی توسط رسانه ها آنالیز می شود و کارشناسان نظرشان را در مورد آن می گویند اما آن چه ایران را از همه دنیا متمایز می کند اتفاقاتی است که توسط کی روش در نتیجه گیری تیم ملی رخ داده است.

یعنی با توجه به مدل صعود ایران به جام جهانی، کارنامه تیم ملی و بررسی بازی ها و نفراتش و البته با توجه به امکانات ساختاری که در فوتبال ایران وجود دارد می تواند مدعی شد که تیم ملی در اوج نتیجه گیری اش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از جان کی روش و تیم ملی چه می خواهیم؟

از جان کی روش و تیم ملی چه می خواهیم؟