مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1396 ساعت 21:112017-11-03ورزشي

رییس هیأت کشتی استان قم: فرنگی کاران قم را قهرمان واقعی کشتی ایران می دانم


فرنگی کاران قم را با وجود ایستادن بر سکوی نایب قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان ایران قهرمان واقعی این مسابقات می دانم.

- محسن وزیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: فرنگی کاران 10 تیم برای رقابت بر روی تشک پیکارهای گروه (ب) مسابقات قهرمانی کشور در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم حضور یافته و به مدت دو روز رقابت کردند.

وی با اشاره به نایب قهرمانی قم در این رقابت ها، بیان کرد: در حالی به این مقام دست یافتیم که به واقع شایسته قهرمانی بودیم زیرا رتبه دومی تیم قم با وجود تساوی پنج بر پنج قم و اردبیل در دیدار نهایی رقم خورد و تیم اردبیل تنها بر اساس پوئن شماری رتبه نخست را کسب کرد و این چیزی از شایستگی های کشتی گیران ما کم نمی کند و از نظر ما آنها قهرمان واقعی این رقابت ها هستند.

رییس هیأت کشتی استان قم با اشاره به درخشش کشتی گیران قم در بخش انفرادی این رقابت ها، بیان کرد: علیرضا نجاتی فرنگی کار آینده دار قم با سابقه کسب مدال برنز نوجوانان جهان و برنز جوانان آسیا به عنوان نخست وزن 60 کیلوگرم رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی ایران دست یافت.

وی افزود: علی اکبر حیدری در وزن 97 کیلوگرم رقابت ها به روی تشک رفت و به مدال برنز رسید، ضمن اینکه محمدجواد رضایی در وزن 63 کیلوگرم با سابقه کسب مدال از ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت کشتی استان قم: فرنگی کاران قم را قهرمان واقعی کشتی ایران می دانم

رییس هیأت کشتی استان قم: فرنگی کاران قم را قهرمان واقعی کشتی ایران می دانم