مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1396 ساعت 14:402017-11-04سياسي

لغو اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی آمریکا را سرجایش می نشاند


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: تجدیدنظر و همکاری با آژانس انرژی هسته ای و لغو اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی مهمترین موضوعاتی هستند که آمریکا را سرجایش می نشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضاحاجی بابایی امروز 13 آبان در تجمع همگانی روز مبارزه با استکبار جهانی در میدان امامزاده عبدالله(ع) شهر همدان، با بیان اینکه با ایجاد 1.

5 میلیون شغل در ایران نشان می دهیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، گفت: با همدلی و وحدت هزاران تحریم آمریکا را درهم می شکنیم.

وی با تأکید بر اینکه دولت، مجلس و هر کسی که جز رونق اقتصادی گامی بردارد، در مسیر آمریکا حرکت می کند، اظهار کرد: امروزه همه جناح های سیاسی کشور به جمع بندی رسیده اند که با آمریکا نمی شود وارد مذاکره شد چرا که او یک زبان بیشتر نمی فهمد که آن هم زبان زور است.

وی با بیان اینکه باید با ایجاد اشتغال و مبارزه با افکار پلیدانه دشمنان به سمتی حرکت کنیم که آمریکا مجبور به عقب نشینی شود، افزود: تجدیدنظر و همکاری با آژانس انرژی هسته ای و لغو اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی مهمترین موضوعاتی هستند که آمریکا را سرجایش می نشاند.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه آمریکا نابودی جمهوری اسلامی ایران و انتقام از شهدای ما را می خواهد، اضافه کرد: این کشور استکباری 27 مورد برجام را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی آمریکا را سرجایش می نشاند

لغو اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی آمریکا را سرجایش می نشاند