مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1396 ساعت 15:202017-11-04سياسي

تحریم سپاه پاسداران به معنی تحریم همه ملت ایران است


معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تحریم سپاه پاسداران به معنی تحریم همه ملت ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار رسول سنایی راد صبح امروز در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان، عکس العمل در برابر مواضع خصمانه آمریکایی ها را واجب دانست و اظهار کرد: آنچه ترامپ علیه ملت ایران داد زده و نام خلیج فارس را وارونه و با نام جعلی عنوان کرده، حاصل فکر اتاق جمهوری خواهان است که وی با ادبیات لات مآبانه آنها را بیان می کند.

وی ادامه داد: آقای ترامپ به نمایندگی از مجلس آمریکا ملت ایران را تروریست عنوان می کند چرا که مردم ما خاری در چشم آن ها هستند و اجرای سیاست های دشمنانه آنها را نمی دهد.

وی آمریکا را مساوی با ظلم و حمایت از داعشی ها توصیف کرد و افزود: داعش کودک کشی را از سراییل آموخته و از هیچ جنایتی در سوریه علیه شیعه، سنی، مسیحی، زن، کودک و غیره دریغ نکردند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال تجزیه دولت های اسلامی منطقه خاورمیانه است، تصریح کرد: در برابر سیاست های جهوری اسلامی ایران شکست خورده اند و کشورمان اجازه دخالت آن ها در امور منطقه را نمی دهد.

سنایی راد گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکایی ها اقدامی هوشمندانه از سوی دانشجویان بیدار پیروی خط امام بود که آن ها را عصبی کرده و در پاسخ در صحرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم سپاه پاسداران به معنی تحریم همه ملت ایران است

تحریم سپاه پاسداران به معنی تحریم همه ملت ایران است