مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1396 ساعت 15:552017-11-04بين الملل

اهدای عالی ترین نشان حکومتی ژاپن به منوچهر متکی


منوچهر متکی وزیر پیشین امور خارجه کشورمان این هفته در توکیو و در کاخ امپراتور، نشان درجه یک خورشید تابان، عالی ترین نشان حکومتی ژاپن را دریافت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، منوچهر متکی وزیر پیشین امور خارجه کشورمان به دعوت رسمی شینزو آبه نخست وزیر ژاپن به توکیو سفر کرد تا طی مراسمی در کاخ امپراتور، نشان درجه یک خورشید تابان را دریافت کند.

بر اساس اعلام رسمی دولت ژاپن، نشان درجه یک خورشید تابان The Grand Cordon of the order of the Rising Sun در سال 2017 سه شنبه 16 آبان در کاخ امپراتوری و با حضور امپراتور و نخست وزیر ژاپن به منوچهر متکی وزیر پیشین امور خارجه ایران اهدا می شود.

لازم به ذکر است که این نشان که از سال 1876 به چهره های برجسته سیاسی، فرهنگی و نظامی از جمله رؤسای دولت ها، مقامات شاخص سازمان های بین المللی، سیاستمداران و دیپلمات های عالی رتبه، اعطا می شود در سال های قبل به افراد و چهره هایی همچون: آنتونیو گوترش (دبیرکل کنونی سازمان ملل متحد)، جان میجر (نخست وزیر اسبق انگلیس)، جان هوارد (نخست وزیر اسبق استرالیا)، کلاوس شواب (بنیانگذار و رییس هیات مدیره مجمع جهانی اقتصاد/داووس)، مان موهان سینگ (نخست وزیر سابق هندوستان) و دونالد رامسفلد (وزیر اسبق دفاع آمریکا) اعطا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای عالی ترین نشان حکومتی ژاپن به منوچهر متکی

اهدای عالی ترین نشان حکومتی ژاپن به منوچهر متکی