مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1396 ساعت 16:252017-11-04سياسي

شرطی که،علیرغم نظر مثبت رییس جمهور،مانع معرفی یک زن به عنوان وزیر علوم شد!


امین زاده در پاسخ به این سئوال که آیا تصور شما این است که زن بودن تان مانع از حضورتان در کابینه در کسوت وزیر شد یا موضوع دیگری در این بین دخیل بود؟، - امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 59 الهام امین زاده در دولت یازدهم ابتدا معاون حقوقی رییس جمهور بود و پس از انجام تغییراتی در بدنه کابینه، دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی و مسئول به سرانجام رساندن این مقوله مهم در قوه مجریه شد؛ موضوعی که حسن روحانی در جریان رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری دوازدهم از آن به عنوان یکی از دستاوردها و اقدامات مهم دولتش یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، امین زاده دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد حقوق را در دانشگاه شهید بهشتی و دوره دکترای حقوق بین الملل را در دانشگاه گلاسگو گذرانده؛ جایی که رییس جمهور هم در آن تحصیل کرده است.

او اکنون عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است.

هم دانشگاهی رییس جمهور که در دولت یازدهم عضو کابینه بود، زمزمه های حضورش در کابینه دوازدهم و در جایگاه وزارت به گوش می رسید.

جای خالی وزیر زن در کابینه دوازدهم دستیار رییس جمهور در دولت یازدهم، به دنبال شعارهای انتخاباتی روحانی مبنی بر افزایش بکارگیری زنان در دولت دوازدهم، برای تصدی دو وزارت خانه نامش مطرح شد و برخی انتظار داشتند با معرفی وی به مجلس، وعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرطی که،علیرغم نظر مثبت رییس جمهور،مانع معرفی یک زن به عنوان وزیر علوم شد!

شرطی که،علیرغم نظر مثبت رییس جمهور،مانع معرفی یک زن به عنوان وزیر علوم شد!