مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1396 ساعت 08:452017-11-05ورزشي

علیرضا حیدری: در کشتی پهلوانی باید مسابقات حرفه ای با جایزه بزرگ برگزار کنیم


رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی می گوید دو هدف مشخص برای رشته دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه لرستان، علیرضا حیدری که نماینده فدراسیون در رقابت های گروه الف قهرمانی کشور بود، درباره این رقابت ها گفت: کشتی های زیادی ندیده ام که بخواهم نظر فنی بدهم اما نظم عمومی خوب بود.

وی درباره نامزدهای ریاست فدراسیون کـشتی اظهار کرد: با توجه به شرایطم نمی توانم اسم شخص خاصی را ببرم اما امیدوارم هرکسی رییس شد، خوب کار کند و به نفع کشتی باشد.

حیدری درباره تمرین هایش در ورزش های مبارزه ای و شایعات فعالیت در آن بیان کرد: بیشتر برای سلامتی ورزش می کنم و شرایطم برای تمرین کشتی مناسب نیست و آسیب هایش زیاد است و چنین تمرین هایی مقداری استرسم را کم می کند اما برای مسابقه نیست، چون سنم بالا رفته است.

رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی درباره برنامه ها برای ترویج این رشته گفت: رقابت ها را در سطح جهان و قاره ای پیگیری می کنیم و دو هدف مشخص داریم؛ کارهای آموزشی در سطح دنیا انجام دهیم تا افرادی که به کشتی پهلوانی می آیند از آزاد و فرنگی نباشند و با پهلوانی کشتی را شروع کرده باشند.

هدف دوم که پیشنهاد خودم است، کشتی حرفه ای پهلوانی باشد و از حالت آماتوری خارج شود و ما آماتوری را به طور قاره ای و جهانی و بعد المپیکی پیگیری می کنیم اما بحث حرفه ای متفاوت است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا حیدری: در کشتی پهلوانی باید مسابقات حرفه ای با جایزه بزرگ برگزار کنیم

علیرضا حیدری: در کشتی پهلوانی باید مسابقات حرفه ای با جایزه بزرگ برگزار کنیم