مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1396 ساعت 17:552017-11-05سياسي

ارائه 48 هزار نفرساعت آموزش شهروندی در جهت ارتقای فرهنگ عمومی


شهردار منطقه 13 با اشاره به برپایی 26 هزار و 65 کارگاه، از ارائه 48 هزار نفرساعت آموزش شهروندی در جهت ارتقای فرهنگ عمومی خبر داد.

- گزارشی از اداره آموزش های شهروندی به مناسبت روز فرهنگ عمومی: ارائه 48 هزار نفرساعت آموزش شهروندی در جهت ارتقای فرهنگ عمومی شهردار منطقه 13 با اشاره به برپایی 26 هزار و 65 کارگاه، از ارائه 48 هزار نفرساعت آموزش شهروندی در جهت ارتقای فرهنگ عمومی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی رحمان زاده، آموزش شهروندی را از اساسی ترین وظیفه شهرداری ها در حوزه فرهنگ عمومی برشمرد و افزود: شهرداری در سه سطح با مردم در ارتباط است؛ سطح اول خدمات به مردم، سطح دوم حفظ و توسعه فضای سبز و سطح سوم در سطح فرهنگ.

امروزه یکی از کارآمدترین ساز و کارهای مدیریت شهری برای رسیدن به مناسبات اجتماعی مطلوب و کاهش هزینه های وارده بر شهر، توجه و برنامه ریزی برای ارتقای فرهنگ شهرنشینی در بین شهروندان است.

وی بیان این که شهرداری منطقه 13 با برپایی 26 هزار و 65 کارگاه، 48 هزار نفرساعت آموزش شهروندی در جهت ارتقای فرهنگ عمومی ارائه کرده، اظهار داشت: این آموزش ها در جهت ارتقای فرهنگ عمومی در زمینه های آشنایی با حقوق شهروندی، تفکر خلاقانه، مسئولیت پذیری، ارتباطات کلامی و غیر کلامی، مدیریت خشم، مهارت های همدلی، مدیریت زمان و کاهش استرس در ترافیک، ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 48 هزار نفرساعت آموزش شهروندی در جهت ارتقای فرهنگ عمومی

ارائه 48 هزار نفرساعت آموزش شهروندی در جهت ارتقای فرهنگ عمومی