مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1396 ساعت 20:552017-11-05بين الملل

حریری بر خلاف خواسته اش مجبور به استعفا شد


دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود درباره آخرین تحولات در لبنان گفت که حریری بر خلاف خواسته اش توسط عربستان مجبور به استعفا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود گفت: دلیل سخنرانی امروز من رویداد سیاسی اخیر که همان استفعای "سعد الحریری" رییس دولت بوده، است و امشب تنها درباره این موضوع سخنرانی خواهم کرد و به تحولات در منطقه و رویدادها با وجود اهمیت آن نخواهم پرداخت و این موضوعات را در سخنرانی روز جمعه و به مناسبت بزرگداشت روز شهید حزب الله مطرح خواهم کرد.

سید حسن نصرالله اضافه کرد: برای اینکه به صورت مستقیم وارد تحلیل ها نشویم تمایل دارم که از داده هایی که همه وزیران در دولت کنونی از آن مطلع بوده و از حریری و به خصوص وزیرانی که در کمیسون قانون انتخابات حضور داشته اند شنیده اند، آغاز کنم و وزیران ما نیز این موضوعات را شنیده اند پس آنها را داده و نه تحلیل می دانیم.

وی افزود: چند روز پیش یکی از مقامات سعودی سخنانی را درباره لبنان و حزب الله مطرح کرد و درباره حذف حزب الله از دولت صحبت کرد و در این زمینه نیز به تهدیداتی پرداخت و پس از آن حریری را به سرعت به عربستان فراخواندندو این خبری حتمی بوده چون حریری پس از فراخوانده شدن توسط عربستان تمامی دیدارهای خود را لغو کرده و به عربست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریری بر خلاف خواسته اش مجبور به استعفا شد

حریری بر خلاف خواسته اش مجبور به استعفا شد