دلایل ناکامی خودروهای خارجی در بازار ژاپندر ژاپن هیچ تعرفه مالیاتی روی خودروها وجود ندارد این در حالیست که در آمریکا این خودروها شامل تعرفه مالیاتی 2. 5 درصدی و در اروپا 10 درصدی می شوند. - بازار خودروی ژاپن ثابت کرده که بازار سختی برای تولیدکنندگان آمریکایی محسوب می شود. خودروسازان آمریکایی ادعا می کنند که سیاست های حمایت از تولید داخلی، آنها را از سومین بازار بزرگ خودروی جهان رانده است اما ظاهرا داستان پیچیده تر از این حرف هاست. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه خودروی عصر ایران به نقل از "آتلانتیک"، برندهای ژاپنی 90 درصد بازار خودروی ژاپن را به انحصار خود درآورده اند و نمایندگان آنها در این راستا نقش بزرگی را در ارتباط با مشتریان ایفا می کنند. خریداران ژاپنی از ارتباط نزدیک خود با نمایندگان لذت می برند و استانداردهای ژاپنی را نسبت به استانداردهای غربی می پسند. برندهای ژاپنی ارتباط با مشتریان را با ارسال خودرو، ارائه و تشریح آن به خانه خریداران گسترش می دهند. آنها کارواش های رایگان را برای مدت های طولانی، هماهنگی و اجرایی کردن سیاست های بیمه ای و ارتباط با مشتریان در مدت مالکیت خودرو را برای مشتریان اجرایی می کنند. برخی از خدمات سفارشی دیگر که به شکل سنتی در ژاپن ارائه می شوند، نیز در این فهرست قرار می گیرند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |