مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1396 ساعت 17:452017-11-07بين الملل

همسایگان جلوی خطر حضور داعش در افغانستان را بگیرند


معاون امور بین الملل ستادکل نیروهای مسلح در نشست خبری مشترک با سخنگوی ارتش پاکستان بر لزوم افزایش همکاری های دوجانبه نظامی در راستای تقویت امنیت مناطق مرزی و همچنین همکاری کشورهای همسایه برای جلوگیری از خطر حضور و توسعه داعش در افغانستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار قدیر نظامی بعدازظهر امروز در نشست خبری مشترک با سخنگوی ارتش پاکستان به بیان توضیحاتی درباره سفر هیات عالیرتبه نظامی پاکستان به تهران پرداخت و خاطرنشان کرد: فرمانده ارتش پاکستان بنابه دعوت سرلشکر باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی عالیرتبه به تهران سفر کردند و طی این سفر ملاقات ها و نشست های مفید و ارزشمندی با مقامات ایرانی داشتند.

وی با اشاره به وجود مشترکات بسیار میان دو کشور ایران و پاکستان، خاطرنشان کرد: با توجه به مشترکات بسیار مثبت و روابط فیمابین ایران و پاکستان، گفت وگوهای انجام شده در جریان سفر هیات عالیرتبه نظامی پاکستان در فضایی دوستانه و صادقانه انجام شد و طرفین توانستند دیدگاه های خود را در موضوعات مورد علاقه تبادل کنند.

معاون امور بین الملل ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به سرفصل های گفت وگوهای میان هیات عالیرتبه پاکستان و مقامات نظامی و غیرنظامی ایران، گفت: شرایط سیاسی و امنیتی منطقه و جهان اسلام، موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسایگان جلوی خطر حضور داعش در افغانستان را بگیرند

همسایگان جلوی خطر حضور داعش در افغانستان را بگیرند