مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1396 ساعت 18:462017-11-07اجتماعي

رسم نوکری خبرگزاری فارس؛ از راه اندازی پویش شهدا نائب الزیاره ایم تا موکب های حسینی


موکب ها در طریق عشق به امام حسین(ع) تمام خستگی زائران را به جان می خرند و امسال خبرگزاری فارس مفتخر شد تا با راه اندازی موکب های حسینی و پویش شهدا نائب الزیاره ایم مدال نوکری سیدالشهدا را بر گردن بیاویزد و در کنار خادمان حسینی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفصلی جدید در نوکری به ارباب عشق را ورق زد و اکنون در آستانه اربعین حسینی بر این خدمت می بالد.

جمع آوری یک تیم کاری و راه اندازی چند اقدام کاربردی این رسانه را در صف نوکران امام حسین(ع) قرار داد، که راه اندازی پویش #شهدا_نایب_الزیاره ایم، کانال تلگرامی شهدا نایب الزیاره ایم به آدرس @farsna40 و ایجاد 6 موکب مرزی و بین راهی گوشه ایی از جلوه های خدمت به عاشقان اباعبدالله(ع) است.

استقرار 6 موکب مرزی و بین راهی و میزبانی از اهالی رسانه خبرگزاری فارس" با استقرار 2 موکب در شهر کربلا جنب کنسولگری سابق، میدان پرچم، باب القبله امام حسین(ع) و عمود 592 در مسیر نجف به کربلا میزبان اهالی رسانه است.

کمیته اطلاع رسانی مراسمات اربعین در حاشیه راهپیمایی اربعین حسینی است که با استقبال مردم مواجه شد.

توزیع پیکسل تمثال شهدا بین زائران حسینی موکب مرزی کرمانشاه این خبرگزاری نیز با تهیه 500 کتابچه زیارت عاشورا در قالب طرح شهدا نائب الزیاره ایم، اقلام فرهنگی و مذهبی و هزار عدد پیکسل های تمثال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسم نوکری خبرگزاری فارس؛ از راه اندازی پویش شهدا نائب الزیاره ایم تا موکب های حسینی

رسم نوکری خبرگزاری فارس؛ از راه اندازی پویش شهدا نائب الزیاره ایم تا موکب های حسینی