مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1396 ساعت 11:252017-11-08اقتصادي

احتمال تغییرات ساختاری در وزارت نیرو/ اردکانیان: هنوز ورود نکرده ام


احتمال تغییرات ساختاری در وزارت نیرو/ اردکانیان: هنوز ورود نکرده ام " احتمالاتی چون حذف معاونت برق و انرژی و معاونت آب و آبفای وزارت نیرو و ارتقا درجه مدیران عامل شرکت های مادرتخصصی و همچنین تشکیل شرکت مادرتخصصی توزیع برق کشور مطرح است؛ اردکانیان در خصوص آن گفت: "هنوز به این مبحث ورود نکرده ام".

تسنیم نوشت: تغییر ساختاری در صنعت برق کشور با هدف کارآمدتر شدن و چابکی بیشتر نسبت به گذشته همواره در طی 6 سال اخیر مطرح بوده و با آمدن حمید چیت چیان بر سر کار در سال 92 مباحث مربوط به تغییرات ساختاری در صنعت برق کشور جدی تر پیگیری شد.

شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) از سال 1348 با مسئولیت توسعه تأسیسات تولید، انتقال و عمده فروشی برق تشکیل شد و تا امروز که قریب به 48 سال از عمر این شرکت دولتی می گذرد، تمامی مسئولیت های تولید، انتقال و توزیع برق کشور بر عهده آن بوده است.

با در دستور کار قرار گرفتن اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی در وزارت نیرو، به منظور خصوصی سازی صنعت برق طرح جداسازی بخش های تولید و انتقال و توزیع مطرح شد اما در طی سالهای گذشته اجرای این طرح با اقبال مسئولان امر مواجه نشد تا اینکه در دولت یازدهم این موضوع در دستور کار قرار گرفت و با تشکیل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تغییرات ساختاری در وزارت نیرو/ اردکانیان: هنوز ورود نکرده ام

احتمال تغییرات ساختاری در وزارت نیرو/ اردکانیان: هنوز ورود نکرده ام