مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1396 ساعت 16:052017-11-08اقتصادي

نوسازی تجهیزات نفتی با همکاری جهاددانشگاهی و پژوهشگاه نفت


همکاری مشترک بین جهاد دانشگاهی و پژوهشگاه صنعت نفت در زمینه ی ارتقا و بهینه سازی فناوری و نوسازی تأسیسات سطح الارضی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد هیدروکربوری گسترش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست مشترک میان جهاددانشگاهی با پژوهشگاه صنعت نفت مقرر شد، در زمینه ارتقا و بهینه سازی فناوری و نوسازی تأسیسات سطح الارضی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد هیدروکربوری همکاری مشترک صورت گیرد.

بر این اساس همچنین تاکید شد در سایر زمینه هایی که جهاددانشگاهی و پژوهشگاه صنعت نفت توانمندی دارند در کارگروه های مشترک تخصصی بحث، بررسی و تصمیم گیری شود.

در این جلسه که به منظور همکاری فناورانه میان جهاددانشگاهی و پژوهشگاه صنعت نفت در محل پژوهشگاه برگزار شد، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری فناورانه با این پژوهشگاه، گفت: با توجه به توانمندی های جهاددانشگاهی و پژوهشگاه صنعت نفت در چندین زمینه تخصصی که وزارت نفت نیاز دارد می تواند بین دو مجموعه همکاری صورت گیرد.

این جلسه با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی و دکتر جعفر توفیقی رییس پژوهشگاه صنعت نفت و با حضور دکتر محمدرضا پورعابدی معاون پژوهش و فناوری و مهندس ولی الله روشن مدیرکل دفتر فنی و مهندسی جهاددانشگاهی و سعید میرزایی رییس جهاددانشگاهی شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی تجهیزات نفتی با همکاری جهاددانشگاهی و پژوهشگاه نفت

نوسازی تجهیزات نفتی با همکاری جهاددانشگاهی و پژوهشگاه نفت