مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1396 ساعت 16:012017-11-09بين الملل

افتتاح دفتر وابسته نظامی قطر در کویت


دفتر وابسته نظامی قطر با حضور رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح این کشور در کویت افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، دفتر وابسته نظامی قطر روز چهارشنبه (دیروز) با حضور ژنرال غانم بن شاهین الغانم رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح قطر در کویت افتتاح شد.

در بیانیه صادره از وزارت دفاع قطر آمده است که سرلشگر ابراهیم سعد الکبیسی مسئول دفتر وابسته نظامی قطر در سخنانی گفت که افتتاح این دفتر بیانگر توسعه منافع مشترک و افق های همکاری بین دو کشور در تمامی زمینه ها به خصوص در زمینه دفاعی و همکاری نظامی است.

طبق گزارش شبکه الجزیره، الکبیسی اظهار داشت که این دفتر پلی برای ارتباط و همکاری ثمره بخش بین نیروهای مسلح قطر و فرماندهی ارتش کویت و راهی برای تقویت پیوندهای برادری از طریق ارائه بهترین فرصت های آموزشی و برگزاری دوره های آموزشی دانشجویان نظامی است.

نواف بن مبارک بن سیف مدیر ارشاد معنوی وزارت دفاع قطر نیز افتتاح این مقر جدید و امکانات آن را بیانگر توسعه روابط دفاعی بین قطر و کویت برشمرد.

افتتاح دفتر وابسته نظامی قطر در کویت در حالی است که چهار کشور عربی اعم از عربستان، امارات، بحرین و مصر از حدود 5 ماه پیش به بهانه حمایت قطر از تروریسم، روابط خود با این کشور را قطع کرده اند و امیر کویت در تلاش است تا با میانجی گری بحران به وجود آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفتر وابسته نظامی قطر در کویت

افتتاح دفتر وابسته نظامی قطر در کویت