موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - جمهوري اسلامي - روزنامه جمهوري اسلامي - سازمان برنامه و بودجه - الناز شاكردوست - سيدحسن خميني - برادر ناتني باراك اوباما - دربار پهلوي - سخنگوي سازمان اورژانس كشور - دشتغران - مسابقات انتخابي المپيك - ويليام اورمان بيمن - بازارچه مرزي باشماق مريوان - روز درختكاري - كنكور ارشد و دكتري - اسلحه گرم - علي پاكدامن - سه قنات - سيد مصطفي ميرسليم

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1396 ساعت 10:352017-11-11فرهنگي

روایت کوروش سلیمانی از سفر به کربلا


«کوروش سلیمانی» از فضای معنوی دومین کاروان «چهل چراغ» و سفر به کربلا گفت و اظهار امیدواری کرد:این سفر موجب دقت بیشتر ما نسبت به فلسفه عاشورا شود.

- کوروش سلیمانی از فضای معنوی دومین کاروان چهل چراغ و سفر به کربلا گفت و اظهار امیدواری کرد:این سفر موجب دقت بیشتر ما نسبت به فلسفه عاشورا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که در سفر اخیر هنرمندان به کربلا حاضر بود گفت: به نظرم هنرمندان مخلصی در کاروان چهل چراغ حضور داشتند که خیلی صمیمانه در کنار هم قرار گرفتیم.

در چنین سفری همه سعی می کنند وظیفه خدمتگزاری خود را به نحو احسن انجام بدهند و دوستان همراه چهل چراغ هم تلاش برای یافتن حال خوب داشتند.

وی ادامه داد: من از این سفر استفاده کردم و سفر بسیار خوبی بود.

شاهد بودم افرادی که ماجرا را مدیریت می کردند و کاروان را در سفر هماهنگ می کردند، خیلی زحمت کشیدند و به عنوان کسی که کاروان را طی چند روز همراهی کردم، همیشه از آن ها سپاسگزار خواهم بود.

بازیگر فیلم روزهای زندگی از شرح حال اش در روزهای همراهی با کاروان عاشقان حسین(ع) گفت و افزود: من اولین تجربه ام را در این سفر پشت سر گذاشتم که خیلی خوب و عزیز بود.

تا جایی که من شنیدم همه هنرمندان از این سفر به نیکی یاد کردند، چون فضای خیلی دوستانه و راحتی حاکم بود و الحمدال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت کوروش سلیمانی از سفر به کربلا

روایت کوروش سلیمانی از سفر به کربلا