مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1396 ساعت 11:552017-11-11اقتصادي

توزیع سبدغذایی میان مادران دارای سوءتغذیه/ترویج زایمان ایمن در مناطق محروم


معاون بهداشت وزیر بهداشت با بیان اینکه احتمالا امسال تعداد سفیران سلامت مدارس و خانواده از مرز پنج میلیون نفر عبور می کند، برخی از اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت زنان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رییسی در نشست وزیر بهداشت با معصومه ابتکار - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت زنان، گفت: در این زمینه ارائه خدمات اورژانس مامایی، ترویج زایمان ایمن در مناطق محروم، راه اندازی واحدهای زایمانی، اجرای طرح اسکان مادران ساکن مناطق دورافتاده در کنار بیمارستان ها و .

را انجام دادیم.

همچنین با همکاری بنیاد علوی برای مادران مبتلا به سوء تغذیه در حاشیه شهرها سبد غذایی توزیع کردیم و همین کار را با همکاری کمیته امداد در روستاها و مناطق دورافتاده نیز انجام دادیم.

وی با بیان اینکه یکی از بحث های مهم در حوزه بهداشت، سلامت باروری و سلامت جنسی است، افزود: این موضوعات از چند سال گذشته در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته است؛ به طوریکه در سطح کشوری مربیانی برای این حوزه تربیت شدند.

همچنین با توجه به اینکه 50 درصد طلاق ها در پنج سال ابتدایی زندگی رخ می دهند، در زمینه سبک زندگی نیز آموزش هایی را ارائه دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع سبدغذایی میان مادران دارای سوءتغذیه/ترویج زایمان ایمن در مناطق محروم

توزیع سبدغذایی میان مادران دارای سوءتغذیه/ترویج زایمان ایمن در مناطق محروم