مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1396 ساعت 13:102017-11-11اجتماعي

شهربان شهرداری، آبروی نجفی را هم می برد؟


، شروع این اتفاقات که به شکل مشخص نگاه شهرواندان را به مأموران سد معبر شهرداری تهران حساس کرد ، مرگ یک کارگر جمع کننده ضایعات در شرق تهران به دلیل تعدد ضربات جسمی سخت بود .

خیلی زود در ماه های پایانی سال که تعداد دستفروشان زیاد شد، تعداد دیگری از برخوردهای فیزیکی دستفروشان با مأموران سد معبر اتفاق افتاد و تصاویر آن در شبکه های اجتماعی پخش شد .

شهردار وقت به جای رفتن سراغ حل مشکل اصلی از زیر مجموعه خود از مافیای دستفروشی در خیابان های اصلی تهران و فقر و مشکلات اقتصادی که زیر سر دولت است حرف زد.

پس از حمله تعدادی از نیروهای سد معبر و همراهانشان به چند گوجه سبز فروش در اتوبان آزادگان و شکایت و پیگیری حقوقی آنها گزارشی از پیگیری های پلیس منتشر شد که در آن صراحتا به بکارگیری روزانه ارازل و اوباش منطقه در کنّار مأموران سد معبر اشاره شده بود.

پس از شدت گرفتن این حوادث، شورای چهارم نسبت به عملکرد این مجموعه و مدیر جوانش که از انتخاب های قالیباف در جوانگرایی مدیران بود ، بالاخره حساس شد.

گزارشی در جلسه غیر علنی آرائه شد و اعضا نارضایتی خود را اعلام کرد.

همان زمان مجتبی عبداللهی که هنوز از معاونت خدمات شهری به معاونت اجتماعی نرفته بود ، از برگزاری دوره های آموزشی ویژه، جا به جایی نیروها و استعلام سوء پیشینه و در نهایت تعدیل یا فسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهربان شهرداری، آبروی نجفی را هم می برد؟

شهربان شهرداری، آبروی نجفی را هم می برد؟