مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1396 ساعت 15:102017-11-11پزشكي

ویزیت و درمان بیش از 15 هزار زائر اربعین در کربلا


معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: همزمان با مراسم اربعین امام حسین (ع)، تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با راه اندازی درمانگاه موکب المحسنین در کربلای معلی، - تاکنون به 15 هزار و 437 نفر خدمات درمانی رایگان ارایه کرده است .

دکتر علی داودی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اعزام یک تیم 18 نفره گروه پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت ارائه خدمات درمانی به زائرین حسینی، اظهار کرد: این گروه متشکل از هشت پزشک، پرستار، تکنسین دارویی و بهداشت توانست با راه اندازی درمانگاه موکب المحسنین گیلان در کربلای معلی به بیش از 15هزار نفر از زایرین و مجاورین حرم امام حسین (ع) را تحت ویزیت رایگان و مداوا قرار دهد .

وی، تصریح کرد: تیم مشترک دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشت و درمان سپاه استان در دو مرکز درمانی، مسوولیت مداوای زائران ایرانی و خارجی را به عهده داشتند که بیش از 34 درصد از این بیماران، زائران خارجی از کشورهای عراق، آذربایجان، روسیه، پاکستان و لبنان بودند و با توجه به ارایه خدمات شبانه روزی در این موکب، حدود 120 میلیون تومان دارو و تجهیزات تا کنون مصرف شده است .

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، عمده مراجعات زائرین را مشکلات دیابتی، بیماری های قلبی و عروقی، اسهال و استفراغ ناشی از بیماری های ویروسی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت و درمان بیش از 15 هزار زائر اربعین در کربلا

ویزیت و درمان بیش از 15 هزار زائر اربعین در کربلا