مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1396 ساعت 17:502017-11-11اجتماعي

ضرورت ریشه کن سازی فناوری هراسی در راستای رفع معضلات


رییس سازمان محیط زیست با تاکید بر اینکه باید فناوری هراسی را برای همیشه در کشور ریشه کن کنیم، گفت: تمام مشکلات موجود در کشور در حوزه محیط زیست با روش های نوین قابل حل است، - دکتر کلانتری در افتتاحیه نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تاکید کرد؛ ضرورت ریشه کن سازی فناوری هراسی در راستای رفع معضلات رییس سازمان محیط زیست با تاکید بر اینکه باید فناوری هراسی را برای همیشه در کشور ریشه کن کنیم، گفت: تمام مشکلات موجود در کشور در حوزه محیط زیست با روش های نوین قابل حل است، ولی بنا به گفته فناوران با صاحبان ایده های نوین برخوردهای مناسبی صورت نمی گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عیسی کلانتری امروز در افتتاحیه پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در تبریز با تاکید بر اینکه مشکلات موجود در کشور با روش های سنتی گذشته قابل درمان نیست، افزود: این مشکلات زاییده علم ناقص است.

مشکلاتی مانند آلودگی هوا، ریزگردها، پسماندها و خشک شدن تالاب ها از جمله مشکلات عدیده کشور هستند که با رویکردهای فناورانه قابل رفع است.

وی با بیان اینکه این معضلات ناشی از نادانی افراد بوده است، اظهار کرد: در جاهایی کشاورزی را توسعه دادیم و آب را مصرف کردیم.

بدون آنکه به مسائل ریزگردها توجهی صورت گیرد و علاوه بر آن زباله تولید کردیم و بلد نیستیم که چگونه آن را دفن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ریشه کن سازی فناوری هراسی در راستای رفع معضلات

ضرورت ریشه کن سازی فناوری هراسی در راستای رفع معضلات