مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1396 ساعت 18:012017-11-11اقتصادي

در اعتراض به مالیات بر ارزش افزوده طلافروشان قزوینی دست از کار کشیدند


طلافروشان قزوین امروز در اعتراض به آنچه مالیات سنگین بر ارزش افزوده می خواندند، دست از کار کشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قزوین صنف طلافروشان قزوین امروز در اعتراض به آنچه مالیات سنگین بر ارزش افزوده می خواندند، دست از کار کشیده و مغازه های خود را تعطیل کردند.

یکی از معترضان با بیان اینکه مالیات بر ارزش افزوده فروشندگان را با مشکل مواجه کرده است این اعتصاب را برای رساندن صدای خود به مسولان عنوان کرد.

گفتنی است این مبلغ مالیات بر ارزش افزوده عملا از مشتریان اخذ می شود و طلافروشان بعد از فروش طلا در هنگام خرید جنس فروخته شده میزان مالیات بر ارزش افزوده را از آن کسر می کنند.

البته ناگفته نماند به گفته متولیان امر تولید و مصرف طلا در شش سال اخیر به یک سوم کاهش یافته و برخی این کاهش را ناشی از تغییر فرهنگ و نگرش مردم به این فلز قیمتی می دانند.

مالیات بر ارزش افزوده انواع تولیدات ساخته شده از طلا هم اکنون از قیمت نهایی محصولات شامل قیمت طلا، اجرت کار و سود فروش دریافت می شود که طلافروشان خواستار دریافت این مالیات از اجرت هستند.

کاهش 20 درصدی واحدهای طلافروشی در کشور و همچنین کم شدن صادرات این فلز قیمتی از دیگر مشکلات طلافروشان است برای مثال در گذشته ترکیه یکی از خریداران طلاهای دست دوم ایرانی بود که این کالا را به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اعتراض به مالیات بر ارزش افزوده طلافروشان قزوینی دست از کار کشیدند

در اعتراض به مالیات بر ارزش افزوده طلافروشان قزوینی دست از کار کشیدند