مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1396 ساعت 11:002017-11-12ورزشي

اسبقی: برای خداحافظی بعد از مسابقات چین تصمیم می گیرم


پس از رقابت های انتخابی گرند اسلم در چین تصمیم خودم را برای خداحافظی از دنیای قهرمانی اعلام می کنم.

- ملی پوش تکواندوی ایران گفت : پس از رقابت های انتخابی گرند اسلم در چین تصمیم خودم را برای خداحافظی از دنیای قهرمانی اعلام می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهنام اسبقی، قهرمان تکواندوی جهان در سال 2013 و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2014 اینچئون که چند ماهی به دلیل برخی مشکلات از اردوها دور بود، پس از گذشت چند ماه به تمرینات تیم ملی بازگشت، اما پیوستن او به اردوهای تیم ملی با نخستین دوره رقابت های لیگ تکواندو به روش تیمی (جام جهانی) همزمان شد.

او در رقابت های لیگ تکواندو به روش جام جهانی شرکت کرد و از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و بار دیگر از کوران اردوها و مسابقات تیم ملی دور شد.

اسبقی به دلیل مصدومیتی که داشت نتوانست در انتخابی های تیم ملی برای گرند اسلم شرکت کند که اخباری مبنی بر احتمال خداحافظی او از دنیای قهرمانی تکواندو منتشر شد.

بهنام اسبقی در گفت وگو با ایسنا، در مورد احتمال خداحافظی اش از دنیای تکواندو، اظهار کرد: فعلا خداحافظی نکرده ام و هنوز چیزی مشخص نیست.

تیم ملی تقریبا 20 تا 25 روز دیگر به مسابقات انتخابی گرند اسلم در چین اعزام می شود که من به دلیل مصدومیت در کنار تیم ملی حاضر نیستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسبقی: برای خداحافظی بعد از مسابقات چین تصمیم می گیرم

اسبقی: برای خداحافظی بعد از مسابقات چین تصمیم می گیرم