مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1396 ساعت 11:302017-11-12پزشكي

فعلا خبری از شیوع آنفلوانزای حاد پرندگان نیست


ستاد آنفلوانزای پرندگان برای رصد آخرین گزارش های موجود در کشور به صورت هفتگی برگزار می شود که این ستاد دو هفته یکبار در سطح وزارتخانه برگزار می شود و فعلاً گزارشی از شیوه آنفلوانزای حاد پرندگان نیست.

- علیرضا رفیعی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس، در مورد آخرین وضعیت شیوع آنفلوانزای پرندگان در کشور خاطرنشان کرد: ستاد آنفلوانزای پرندگان برای رصد آخرین گزارش های موجود در کشور به صورت هفتگی است که این ستاد دو هفته یکبار در سطح وزارتخانه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: طی چند روز گذشته با توجه به فصل پاییز و احتمال شیوع این بیماری در بین طیور، تصمیمات خوبی برای پیشگیری و کنترل موارد احتمالی گرفته شده است.

رییس سازمان دامپزشکی با اشاره به اینکه اکنون در مقطع مهاجرت پرندگان از کشورهای مختلف و عبور آن از ایران هستیم، اظهار داشت: به دلیل آنکه برخی ویروس ها از طریق دالان هوایی به کشور منتقل می شود، احتمال بروز و شدت آنفلوانزای پرندگان در این مقطع وجود دارد.

خبرنگار فارس پرسید از گوشه و کنار شنیده می شود که چندین مرغداری در استان تهران و برخی استان های دیگر به آنفلوانزا مبتلا شده و مرغهای آن معدوم شده اند که رییس سازمان دامپزشکی با تأیید این موضوع گفت: ما همواره در ارزیابی سالانه مان در کشور با سویه های مختلف آنفلوانزای پرندگان موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلا خبری از شیوع آنفلوانزای حاد پرندگان نیست

فعلا خبری از شیوع آنفلوانزای حاد پرندگان نیست