مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1396 ساعت 13:552017-11-13اقتصادي

ماجرای توزیع مرغ مرده در بازار


" رییس سازمان دامپزشکی کشور با اعلام فراهم آمدن اعطای صدور مجوز حلال در کشورمان به موضوع توزیع مرغ مرده در بازار واکنش نشان داد.

تسنیم نوشت: علیرضا رفیعی پور امروز در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه بین المللی گوشت و فرآورده های گوشتی حلال در نمایشگاه بین المللی تهران اظهار کرد: بر اساس جلسه ای که با سازمان ملی استاندارد کشور و نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی داشته ایم، از این به بعد می توانیم برند بین المللی حلال را در کشورمان برای واجدین شرایط اعطا کنیم.

وی افزود: پیش از این واجدین شرایط متقاضی دریافت این برند برای دریافت این نشان باید به کشورهایی مانند ترکیه و مالزی مراجعه می کردند که با امکان دریافت این برند در کشور خودمان هزینه های آنها برای صادرات این محصول کاهش می یابد و در نهایت منجر به افزایش صادرات حلال از کشورمان خواهد شد.

رییس سازمان دامپزشکی کشور همچنین درباره استفاده از خمیر مرغ در فرآورده های گوشتی گفت: ضایعاتی در تولید گوشت قرمز و سفید داریم که این ضایعات خوراکی و غیرخوراکی هستند که باید به نحوی از ضایعات خوراکی برای صنایع فراورده های گوشتی استفاده کنیم.

رفیعی پور تصریح کرد: متاسفانه از 12 درصد ضایعات خوراکی حوزه گوشت قرمز و 88 درصد از ضایعات گوشت طیور در کشورمان استفاده نشده و هدر می رود و یا برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای توزیع مرغ مرده در بازار

ماجرای توزیع مرغ مرده در بازار