مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1396 ساعت 14:552017-11-14اجتماعي

جولان مگس های سفید در الوند


بیش از دو هفته از حضور میهمانان ناخوانده ای با عنوان مگس سفید بالک در سطح شهر الوند می گذرد حشرات ریز و سفید رنگی که تقریباً تمامی سطح شهر را فراگرفته و در بعضی مناطق از جمله جنوب شهر بیشتر دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مگس سفید بالک میهمانان ناخوانده شهر الوند که بحث داغ شهر را همراه داشته و تا حدود زیادی سبب به وجود آمدن مسائل و مشکلاتی شده است که نیازمند آن است تا مراجع مختلف توجه بیشتری را در این زمینه داشته باشند.

البته طبق بررسی های انجام شده این حشرات در به خطر انداختن سلامت انسان ها نقشی ندارند اما مثل هر آفت دیگری اگر وارد مجاری تنفسی شوند می تواند سلامت انسان را به خطر بیندازد.

سیاوش غیاثوند رییس اداره محیط زیست شهرستان البرز در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، می گوید: متولی مبارزه با آفات فضای سبز شهری شهرداری ها هستند که در این راستا تاکنون جلساتی برگزار شده و راه های مبارزه با این آفات مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وی معتقد است: سفید بالک ها از گذشته حضور داشتند و هم اکنون طغیان کرده اند که البته چندین عوامل از جمله مبارزه های شیمیایی با برخی از گیاهان و عدم تنوع گونه های گیاهی در سطح شهرو پارک موجب شده تا این حشرات افزایش پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان مگس های سفید در الوند

جولان مگس های سفید در الوند