مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 13:062017-11-19فرهنگي

نمایش فیلم ماجرای نیمروز در هند


فیلم سینمایی ماجرای نیمروز در جشنواره بین المللی فیلم هند - گوآ به نمایش در می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، فیلم ماجرای نیمروز به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه کنندگی سید محمود رضوی در بخش سینمای جهان در چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم هند - گوآ به روی پرده می رود.

این فیلم که برنده جوایز اصلی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر است، پیش از این به پخش کنندگی بنیاد سینمایی فارابی در جشنواره بین المللی فیلم جنایت و مکافات (ترکیه) حضور داشته و اکنون برای نمایش در یکی از رویدادهای پانزده گانه ای که طبق تقویم فیاپف از رده رقابتی بین المللی (الف) برخوردار هستند، پذیرفته شده است.

گفتنی است در این جشنواره که از 29 آبان تا 7 آذر سال جاری در کشور هندوستان برگزار می شود، فیلم هایی چون آن سوی ابرها ساخته مجید مجیدی (در مقام فیلم افتتاحیه)، بدون تاریخ، بدون امضا ساخته وحید جلیلوند و نفس ساخته نرگس آبیار نیز سینمای نوین ایران را نمایندگی می کنند.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/a25k3q نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش فیلم ماجرای نیمروز در هند

نمایش فیلم ماجرای نیمروز در هند