مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 11:302017-11-20سياسي

خطر شیوع کانکس نشینی در پایتخت


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس نسبت به خطر شیوع کانکس نشینی در پایتخت هشدار داد.

- مسعود رضاییدر گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با هشدار نسبت به خطر شیوع کانکس نشینی در پایتخت، گفت: کانکس نشینی پدیده نامتعارف و جدیدی نیست و شبیه این پدیده مانند بیغوله نشینی و کپرنشینی در اطراف تمامی کلان شهرهای کشور به ویژه تهران دیده می شود.

خطر شیوع کانکس نشینی آسیبی جدی برای پایتختنماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه برخی از حاشیه نشینان در خانه های محقر و خرابه ها زندگی می کنند خطر شیوع کانکس نشینی را برای پایتخت آسیبی جدی دانست و تصریح کرد: متاسفانه این مناطق از امکانات اولیه بهداشتی محروم هستند و محرومیت در این مناطق بیشتر از سایر مناطق دیده می شود.

وی با انتقاد از غفلت مسئولان اجرایی نسبت به حاشیه نشینان، افزود: متاسفانه حاشیه نشینان در حاشیه های برنامه های کشور قرار گرفته و به فراموشی سپرده شده اند.

اقدامات انجام شده برای مدیریت حاشیه نشینی و حمایت از حاشیه نشینان شعاری استاین نماینده مردم در مجلس دهم، با یادآوری اینکه اقدامات انجام شده برای مدیریت حاشیه نشینی و حمایت از حاشیه نشینان در حد شعار باقی مانده است، ادامه داد: این اقدامات بیشتر ظاهر سازی و در حد تبلیغات است و به حدی برای مقابله با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر شیوع کانکس نشینی در پایتخت

خطر شیوع کانکس نشینی در پایتخت