مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 11:102017-11-21فرهنگي

جایزه دستاورد سینمایی برای بازیگر نقش «چرچیل»


«گری اولدمن» شانس اصلی شاخه بازیگر مرد جوایز اسکار امسال، جایزه یک عمر دستاورد هنری جشنواره فیلم «پالم اسپرینگز» را دریافت می کند.

- گری اولدمن شانس اصلی شاخه بازیگر مرد جوایز اسکار امسال، جایزه یک عمر دستاورد هنری جشنواره فیلم پالم اسپرینگز را دریافت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، این بازیگر 59 ساله انگلیسی که اخیرا در فیلم تاریک ترین ساعت در نقش وینستون چرچیل نخست وزیر اسبق بریتانیا بازی کرده و یکی از شانس های اصلی شاخه بهترین بازیگر مرد نودمین دوره جوایز سینمایی اسکار محسوب می شود، جایزه دستاورد سینمایی نخل صحرا را از بیست ونهمین جشنواره فیلم پالم اسپرینگز آمریکا دریافت می کند.

اولدمن که پیش از این و در سال 2012 جایزه ستاره بین المللی جشنواره فیلم پالم اسپرینگز را کسب کرده، جایزه یک عمر دستاورد سینمایی این جشنواره را طی مراسمی در روز دوم ژانویه 2018 دریافت می کند.

از دریافت کنندگان پیشین جایزه دستاورد سینمایی نخل صحرا جشنواره پالم اسپرینگز می توان به چهره های مطرحی چون دنیل دی لوییس ، کالین فرث ، متئو مک کانوی ، شین پن ، برد پیت ، جف بریجز ، کیسی افلک و اِدی ردماین اشاره کرد.

دی لوییس ، مک کانوی، بریجز ، پن ، افلک و ردماین از بازیگرانی هستند که پس از دریافت این جایزه و در همان سال موفق به کسب جایزه اسکار بازیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه دستاورد سینمایی برای بازیگر نقش «چرچیل»

جایزه دستاورد سینمایی برای بازیگر نقش «چرچیل»